I'm Marta Vargas, a graphic designer from Barcelona currently living in Stockholm.
This is my Visual Diary, where I share pieces about my daily life and the things I love.
Feel free to contact me at hello@martavargas.com, visit my Portfolio
or follow me on Facebook & Instagram. Thank you for visiting!

4.11.2013

ROSENDALS TRÄDGÅRD PÅ DJURGÅRDEN






Last weekend I discovered this place while I was walking around Djurgården with my friend Kevin, and it has become my favourite place in Stockholm (and maybe on earth): several greenhouses in the middle of an island where you can buy plants, flowers, seeds... or have fika in a small café surrounded by sown fields. It was so crowded of people soaking up the sun, it looks like everyone is excited because of the arrival of the spring: flowers are –literally– everywhere and ice-creams are half price... so I am quite excited too!
El fin de semana pasado descubrí este sitio mientras paseaba por Djurgården con mi amigo Kevin, y se ha convertido en mi sitio favorito de Estocolmo (y quizá de la tierra): varios invernaderos en el medio de una isla, donde puedes comprar plantas, flores, semillas... o merendar en un pequeño café rodeado de campos sembrados. Estaba lleno de gente aprovechando el sol. Parece que todo el mundo está nervioso por la llegada de la primavera: todo está –literalmente– lleno de flores, y los helados están a mitad de precio... así que estoy bastante nerviosa yo también!


these days - nico

8 comments :

  1. Replies
    1. De verdad... todo un descubrimiento :-)

      Delete
  2. que maravilla, con ese sol entrando por el cristal <3..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imagina los hibernaderos pequeñitos donde puedes tomar el café... es precioso!

      Delete
  3. Qué preciosidad ¡me dan ganas de irme a vivir allí!

    ReplyDelete
  4. No me extraña que barajes la idea de que sea uno, o tu lugar favorito, en el mundo porque es precioso.

    ReplyDelete